fb
Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

COVID A DZIAŁALNOŚĆ URZĘDU MIEJSKIEGO PNIEWY

W związku z kolejną falą epidemii COVID apelujemy o ograniczenie do niezbędnego minimum bezpośredniego kontaktu z urzędnikami.  

Sprawy urzędowe można załatwiać drogą:

- telefoniczną pod nr (61) 29 38 600

- elektroniczną na skrzynkę mailową  urząd@pniewy.wlkp.pl  lub

- poprzez skrzynkę e-PUAP - Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej Urzędu Miejskiego w Pniewach:  /UMPniewy/SkrytkaESP

W przypadku bezwzględnej konieczności wizyty w Urzędzie przypominamy o zachowaniu należytych środków ostrożności:

- wszelkie sprawy urzędowe załatwiamy :

-        w urzędzie przy ul. Dworcowej 37 poprzez Biuro Obsługi Interesanta w holu głównym,

-        w urzędzie przy ul. Św. Ducha 10 oraz przy ul. Św. Ducha 17 w wyodrębnionych punktach  obsługi ,

- obowiązuje zakaz poruszania się klientów poza wyznaczoną strefą obsługi,

- w strefie obsługi może znajdować się po jednej osobie przy stanowisku obsługi,

- obowiązek zakrywania  ust i nosa w pomieszczeniach urzędu.

 

Zachęcamy do bieżącego przeglądania strony internetowej Gminy Pniewy www.pniewy.wlkp.pl

 

za: https://www.pniewy.wlkp.pl/

Przeczytaj również
Popularne